صفحات پاپ آپ

مشاهده صفحه جدید

گلکسی نوت 5 همراه با شیار حافظه microSD در 22 مرداد معرفی می‌شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 4 مرداد 1394
بازدید : 434
نویسنده : ارمین
به نظر می رسد که شایعات اولیه در مورد زمان معرفی اسمارت فون گلکسی نوت 5 به حقیقت پیوسته است و بنابه گزارش های منتشر شده از سوی منابع کره ای، این اسمارت فون قرار است در تاریخ 13 ام آگوست (22 مرداد) در شهر نیویورک معرفی شود. از سوی دیگر خبرهای جدید نشان می دهد که سامسونگ بالاخره به حرف علاقمندان به سری محصولات نوت گوش کرده است و نوت 5 برخلاف شایعات قرار است با پشتیبانی از کارت های حافظه microSD عرضه شود.

معرفی نوت 5 در حالی قرار است در 22 مرداد صورت بگیرد که سامسونگ در چند سال گذشته نشان داده که علاقمند است محصولات جدید در سری اسمارت فون های نوت را در اواسط ماه سپتامبر و در نمایشگاه IFA معرفی کند. به نظر می رسد که معرفی پیش از موعد گلکسی نوت 5 قرار است به دلیل تلاش های سامسونگ برای کاهش میزان فروش گوشی های آیفون 6s و 6s پلاس رخ دهد.

از سویی دیگر به تازگی یکی از مسئولین اپراتور Sprint که وظیفه عرضه این اسمارت فون در کشور آمریکا را برعهده دارد عنوان کرده است که نوت 5 قرار است با برخورداری از شیار حافظه microSD و پشتیبانی از استاندارد microSDXC قابلیت استفاده از کارت های حافظه تا ظرفیت 128 گیگابایت را داشته باشد. به این ترتیب با حضور این شیار حافظه سامسونگ می تواند خبر خوبی را به بسیاری از منتقدان گوشی های گلکسی S6 و S6 Edge برساند. پس از معرفی این دو پرچمدار، بسیاری از علاقمندان، سامسونگ را به دلیل عدم حضور شیار حافظه microSD و همچنین قابل تفکیک نبودن باتری از اسمارت فون، به باد انتقاد گرفتند.

اگرچه باتری قابل تفکیک جز یکی از ویژگی های شاخص سری محصولات نوت است اما این بار به نظر می رسد که این ویژگی در نوت 5  کنار گذاشته شده است اما در عوض آن شاهد رشد ظرفیت باتری از 3220 به ظرفیت بسیار عالی 4100 میلی آمپر هستیم. علاوه بر این موارد خبرهای منتشر شده از سوی اپراتور آمریکایی Sprint نشان می دهد که دوربین های 5 و 16 مگاپیکسلی موجود در نوت 5 کاملاً مشابه با دوربین های گلکسی اس 6 طراحی و تولید شده اند. بر این اساس همچنین به نظر می رسد که برخلاف شایعات پیشین در مورد ظرفیت 4 گیگابایتی حافظه رم این اسمارت فون، نوت 5 قرار است با حافظه های رم 3 گیگابایتی عرضه شود.

اگرچه برای انتشار خصوصیات دقیق این اسمارت فون باید تا زمان معرفی رسمی در 22 مرداد صبر کنیم اما مطمئناً تا آن زمان خبرهای دیگری در مورد این محصول منتشر می شود که در صورت اطمینان از صحت این خبرها، آنها را به اطلاع شما خواهیم رساند.

منبع:شهرسخت افزار


منبع : http://onlineit.rozblog.com]]>

عضویت در سایت


مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بزرگترین سایت برنامه های کمیاب عکس موبایل دانلود طنز کامپیوتر

فکر میکنید مردم در اینترنت دنبال چه چیزهای میگردن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نیلوفر کمیاب و آدرس kamyab1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com